بدون سانسور‏!‏,اووووف‏!‏‏!‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب: أگر نوزادان می توانستند با ما سخن بگویند و آنچه در ذهن شان می گذشت را رک و پوست کنده با ما در میان بگذارند,,به نظرشما به چه چیزهایی اشاره می کردند?فرض کنید شمایی که برای((اده اده))کودکتان ذوق مرگ می شوید,اگر ناگهان با یک سخنرانی عزا و کوبنده ازطرف او مواجه می شدید,چه می کردید?؟آنچه خواهید خواند سخنرانی کاملا" جدی نوزادی است که از بی توجهی والدین نابلد و سهل انگارش به تنگ آمده است,1_آقای پدر,در کمال احترام خواهشمندم این قدر لپ و لوچه غیر پاستوریزه و سار وسیبیل سیخ سیخی آهار نشده تون رو به سر و صورت حساس من نمالین,اسمش مهربونیه و حاصلش درد و رنج برای صورت حساس من!خودتون دوست دارین یکی با سمباده به جون صورت تون بیفته?2_خانم مادر,جیغ زدن شما هنگام شناسایی اجسام داخل خانه توسط حس چشایی من,نه تنها کمکی به رشد فکری من نمی کنه,بلکه برای حجم شیرتون هم مضره!در ضمن شما کلا" هنگام دیدن اجسام خیلی جیغ می زنین که براتون خوب نیست,از شما چه پنهون برای منم خوب نیست,فرقی هم نمی کنه که جسم مورد نظر کلاه خاکی پدر روی کابینت باشد یا سوسک داخل دستشویی!3_پدر محترم,هنگام دستچین کردن میوه,از دادن من به بغل اصغر آقای سبزی فروش خود داری کنین,چشمای تلسکوپی,گوشای ماهواره ای و سیبیلای دم الاغیش منو یاد قرضای شما میندازه!مخصوصا" وقتی که چشاشو گشادکرده و با تکون دادن سر و لباش برای من((بوبولی بوبولی بوبولی)) در میاره!خجالت نمی کشه خرس گنده!زهر مار,درد,مرض,کوفت,الهی کف شامپو تو چشت!4_مادر محترم,شت پا وسیله ای شخصیه که اختیارش رو دارم!لطفا" هرگاه سعی در خوردن شست پای شما نمودم,گیر بدین,شست پای من مثل مال شما کثیف و آلوده نیست,تازه بعید میدونم که اگه شما هنوز هم انعطاف بدنی کودکی تون رو داشتین و شست تون به دهن تون می رسید,از مکیدنش صرف نظرمی کردین!5_آقای پدر,نوزادا توانایی کافی برای حفظ جیش خودشون ندارن و این توانایی هنگامی که شما شکم منو فشار داده و ذوقمرگ شده و پوف پوف می کنین,به حداقل میرسه!الان بگم بهتره,تا بعد شرمنده تون بشم!اما مگه توجه می کنین?حالا یه وقت که اختیارم از دستم در رفت,حسابی باید خجالت بکشم,بماند که شمام مجبورین یه حمام حسابی برین!6_آقا و خانم پدر بزرگ و مادر بزرگ عزیز,هیچ کس در مهارت شما تو بچه داری شک نداره!,اگه ماهر نبودین که بچه تون الان پدر و مادر نشده بود,پس لطفا" با من کمی با دقت تر رفتارکنین,برای نشان دادن مهارت تون به بابا و مامان بنده,حتما" لازمه منو از پا گرفته و وسط زمین و هوا معلق کنین?7_عمه,عمو,خاله و دایی گرامی,می دونم که دوستم دارید,اما خودتون رو جای من بذارین,اگه قرار باشه هر کسی از راه میرسه,به اسم علاقه,حسابی آبلمبوتون کنه,فرصتی برای بزرگ شدن دارین?تا اطلاع ثانوی هر که منو فشار بده و ماچ مالی کنه,مجبوره صدای جیغ بنفشم رو هم تحمل کنه و خودتون می دونین که وقتی روی دنده جیغ زدن بیفتم,دیگه به این راحتیا آرام بشو نیستم,فامیل مامان و بابا هم تو این زمینه با هم فرقی ندارن!,
ارسال توسط مهندس ملاحی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 539
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 547
بازدید ماه : 1501
بازدید کل : 191746
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1





استخاره آنلاین با قرآن کریم

داستان روزانه


بازی آنلاین


كد ماوس